Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, що виявив недоліки товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходи з усунення дефекту. Продавець має усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- З моменту передачі товару споживачу, якщо в договорі не вказано інше
- Якщо немає можливості встановити дату придбання, гарантія починається з моменту виготовлення
- На сезонні товари гарантія діє з початку сезону
- При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дати доставки
Обслуговування за гарантією включає:
- З Усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах
- З Обмін на аналогічний товар без доплати
- З Обмін на схожий товар з доплатою
- З Повернення товару продавцю і сплачених за нього коштів покупцю
Правила обміну і повернення товару:
Обмін та повернення товару належної якості
Продавець гарантує, що покупець на протязі 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- Товар не експлуатувався, не втратив товарний вигляд, знаходиться в упаковці в тій комплектації, в якій його було придбано, а також наявні документи на його придбання
- Товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають обміну і поверненню
Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний чи інший товар такої ж вартості, або з доплатою чи поверненням різниці в ціні
Обмін та повернення товару неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він має право вимагати заміну у продавця. Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тої ж марки або на аналогічний товар з перерахунком вартості. Повернення відбувається шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення коштів в розмірі вартості такого товару
Повернення грошових коштів
Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який обрав покупець При готівковому розрахунку повернення грошових коштів відбувається не пізніше ніж за 10 днів після подання покупцем вимоги про повернення
Зарахування вартості товару на карту чи рахунок клієнта, якщо був обраний безготівковий розрахунок відбувається на протязі 3-х банківських днів після повернення товару