Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, що виявив недоліки товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходи з усунення дефекту. Продавець має усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

  • З моменту передачі товару споживачу, якщо в договорі не вказано інше
  • Якщо немає можливості встановити дату придбання, гарантія починається з моменту виготовлення
  • На сезонні товари гарантія діє з початку сезону
  • При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дати доставки

Обслуговування за гарантією включає:

  • З Усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах
  • З Обмін на аналогічний товар без доплати
  • З Обмін на схожий товар з доплатою
  • З Повернення товару продавцю і сплачених за нього коштів покупцю