Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, що виявив недоліки товару, має право вимагати від продавця або виробника вжити заходи з усунення дефекту. Продавець має усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- З моменту передачі товару споживачу, якщо в договорі не вказано інше
- Якщо немає можливості встановити дату придбання, гарантія починається з моменту виготовлення
- На сезонні товари гарантія діє з початку сезону
- При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дати доставки
Обслуговування за гарантією включає:
- З Усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах
- З Обмін на аналогічний товар без доплати
- З Обмін на схожий товар з доплатою
- З Повернення товару продавцю і сплачених за нього коштів покупцю